شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۰:۲۸:۳۹

توسعه فعالیت شرکت پایانه‌های نفتی در پسابرجام شتاب گرفت

باشگاه خبری فراساحل: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: شرایط مناسبی برای افزایش صادرات نفت در پایانه‌های نفتی فراهم است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، سید پیروز موسوی سوم شهریورماه در نشست عملیات پایانه‌های نفتی ایران اظهار کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران تلاش خود را برای توسعه فعالیت‌های این شرکت شتاب بخشیده است. وی افزود: تکمیل پروژه‌های فعال در پایانه نفتی نکا در شمال کشور برای ازسرگیری سوآپ و حتی توسعه سوآپ، تعمیر و نوسازی ناوگان شناورهای موجود در پایانه خارک و همچنین بازسازی اسکله آذرپاد به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین اسکله‌های شرکت پایانه‌های نفتی ایران از جمله این اقدام‌ها بوده است.


مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران افزود: از جمله دستاوردهای شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این دوران را می‌توان صادرات بیش از هفت میلیون بشکه نفت در یک روز عنوان کرد، رقمی‌که حتی پیش از اعمال تحریم‌های غرب علیه ایران بی‌سابقه بود. به گزارش شرکت پایانه‌های نفتی ایران، موسوی گفت: یکی از سیاست‌های صنعت نفت در سند چشم انداز، تاثیرگذاری در مدیریت بازار نفت و گاز منطقه و استفاده از موقعیت ژئوپلیتیک کشور در حمل و انتقال نفت‌خام و فرآورده‌های آن، گاز طبیعی و مواد پتروشیمی‌است. وی ادامه داد: از آنجا که وظیفه انتقال نفت خام به نفتکش‌ها برعهده شرکت پایانه‌های نفتی ایران است، نقش این شرکت در رسیدن به اهداف چشم‌انداز ۱۴۰۴ اهمیت ویژه‌ای دارد.



  کد خبر : 2224
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :